خاموش روشن

نوشتن برای خواندن

خاموش روشن

نوشتن برای خواندن

درباره من

جمعه, ۷ بهمن ۱۴۰۱، ۰۴:۲۸ ب.ظ

 به نام خداوند جان و خرد 

 سلام‌

 من بیدار هستم .

 از بچگی نوشتن را دوست داشتم. بازی مورد علاقه ام در کودکی  نویسندگی بود .   ولی متاسفانه  هیچ استعدادی در نویسندگی ندارم . و این  رویا هم مثل بقیه  رویا  های کودکی ام  به خاطره تبدیل شده .

 سوالی که  ممکنه  برای خواننده پیش  آید این است که   آیا رویاهای دیگری هم داشته ام ؟ 😌  در جواب باید بگوییم بله. انسان با رویا هایش زنده است و من هم مثل هر کودک و نوجوان دیگری  رویاهای متفاوتی داشتم .

  اولین رویا،نویسندگی بود😔 که استعدادی  در آن نداشتم .

 یک مدت هم دلم میخواست نقاش باشم  خوشبختانه در این مورد استعداد داشتم و کلاسم هم رفتم ولی طراحی  از حوصله من خارج بود.

    بعد دلم میخواست  در رشته های پزشکی  تحصیل کنم  و حتی بقیه را مجبور کرده بودم  خانم دکتر  صدایم بزنند ولی کمی که فکر کردم و طی  گفت و گوی شخصی باخود که  بر اساس عقل و منطق بود به این نتیجه رسیدم که من روحیه   لازم برای انجام این قبیل شغل هارا ندارم .

    خلاصه مدتی به مهندسی عمران، مهندسی نرم افزار، عکاسی ، آرایشگری ، حقوق و روانشناسی ، معلمی ،خیاطی، مکانیکی ، آشپزی  و... فکر کردم در مورد هر کدوم  کمی  تحقیق کردم الفبایی را هم یاد گرفتم ولی هیچ کدام با من سازگاری نداشتند .

  ولی نمیدونم چی شد یک شب خوابیدم صبح بیدار شدم و احساساتم نسبت به درس ریاضی تغییر کرد. منی که از ریاضی فراری بودم  الان   چنان شیفته ریاضی بودم که برای  انتخاب رشته دبیرستان، اولین انتخابم رشته ریاضی وفیزیک شد .

و دوران پیش دانشگاهی آنچنان شیفته حساب دیفرانسیل شدم که از زمان انتخاب رشته کنکور تا اعلام نتایج فقط دعا میکردم که ریاضیات قبول بشوم و خداراشکر که  همین شد. چهارسال کارشناسی را که  متاسفانه با دوران کرونا همراه شد با عشق سپری کردم (😂😂چه شب ها که تا صبح بیداری نکشیدم  ) و حال دانشجوی ارشد  یکی از گرایش های ریاضی کاربردی هستم  

 خوشبختانه هنوز با ریاضی دعوایمان نشده است  و در این ۸ سال با کم و زیاد یکدیگر ساخته ایم  و مشکلات زیادی را با همدیگر پشت سر گذاشتیم  شاید یکی از دلالیش این است که از یکدیگر انتظارات زیادی  نداریم، من از ریاضیات انتظار ندارم که مرا به شهرت و پول برساند و همچنین آن هم از من انتظار ندارد که برایش مسائل حل نشده را حل کنم 😌

  هدفم از  گفتن مطالب بالا وراه اندازی  این وبلاگ ،فقط  برای  تحقق یک فانتزی کودکی است . شاید با نوشتن  گاه گاهی در اینجا  استعداد خفته ام بیدار شود، امید داشتن  چیزی خوبی است 🥰

 

  روزتون خوش

 

 

 

  • Bidar Bidar

نظرات  (۲)

خوب مینوسی

سلاام بیدار جاان😄😍

الهی فدات بشم عزیزمم🌹🌹

چه قشنگ مینویسی جداا میگمم 🥺😍

استعدادش رو داری عزیزم . فقط باید ادامه بدی 😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی